egentligen gör de allt bara för att känslan av att trycka ner folk får dem att må så mycket bättre

Måste säga att jag e galet imponerad av vissa av våra lärare. Eller inte. Både matteläraren och samhällsläraren tillbringar lektionerna med att berätta hur otroligt dåliga vi e. Matten för att vi aldrig haft Matte B som en kurs förut. Tillbaaaaaka till matte A boken om ni iiiinte klarar pressen...Ursäkta att man fråga om lite hjälp liksom. Samhälle får vi höra hur kassa vi är som inte är tillräckligt vuxna o tar ansvar för hela världen. Nej men jag ska skippa att gå till skolan, jag ska rädda världen istället. Fast vänta får jag inte problem då också? :O Sen det att samhälle också ska säga till oss att MP3-klasserna som också läser Sam A är tusen gånger bättre än oss. Blir så pissigt sur :S Jag lovar att skulle vi sitta o säga att vi har lärare som är så mycket bättre än dem och att de inte lär ut ett jävla skit ordentligt, då skulle vi sitta hos rektorn inom de närmaste fem minuterna kan jag lova. Palla :S

Annars så har väl dagen varit bra ;) Min klass e faktiskt väldigt mysig just nu :) så det piggar upp, men själva skolarbetet...Asså fyfaan jag vill bara dööö :S

Bilden har absolut inget me inlägget att göra, men tjejen me gluggarna och tjejen med gula linnet. Sötnosar <3
O jag själv...jävlar vilken charmbubbla asså, sexy ;P




 Jag svävar, svävar, svävar! Hahaha XD


Kommentarer
Postat av: Mira

hahaha jag känner exakt likadant om våra lärare

jag känner mig som en skit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback