det var vad jag trodde iaf

Shooobidoooowaaah. äntligen klar med samhällsläxan. Halleluja-moment.

Måste ju faktiskt berätta om det lilla liv jag har just nu :S Efter att ha slutat skolan drog jag o Jossan hemåt o i Vby mötte jag upp Jojjosarna o Sofie. Satt i Vällingehus o käka =) Snackade gamla minnen kan man säga. Haha Jojjo påvägen hem från Fjäderholmarna haha. Sen vare hemåt o plugga som sagt. O jag undrar hur många gånger jag sagt/skrivit ordet plugga de senaste dagarna. Ungefär lika många gånger som våran mattelärare säger "tillbaka till matteA-boken" varje tisdag. Oj oj oj.


 Lovar att det kommer regna hela nästa vecka bara för att jag inte har lika mycket att plugga på då :(

Prommis med Moa o maybebaby Lager om ett tag. Nu ska här PLUGGAS innan dess. :S
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback