Brunt, rött, orange o gult

De e såhär skoldagar ska va. Första lektionen idrott. Hoppa runt som en jävla galning och bara känna sig härligt borta efteråt (+ att garva med (åt) alla andra under lektionen hehe ;P). :D Sen håltimme eftersom svenskaläraren inte va där. Sjuukt naajs o Madde kan vi säga piggade upp tillvaron rejält XD

Lunch och naturkunskap där vi har haft vikarie ett par gånger nu vilket betyder att vi egentligen har det ganska slappt :P o sen FOTO! Härliga mysiga foto. Hade en tävling där det gällde att fota finaste höstbildshusen typ. Gruppen jag va i hade ju klart bäst hehe men vi vann inte : ( Fast det gör inget för det va sjuukt mysigt ändå att springa runt o fota tillsammans me Carro o Jossan (o våran "assistent" Cecilia :P). Madde, Jojjo o Lovisa va också me i gruppen men på annat håll =)

Hahah satt o garva åt absolut ingenting på vägen hem, men det tillhör liksom onsdagarna. Jag, Jojjo och Jossan asgarvandes, resten på tuben, knäpptysta. Stackarna.

Fint citat från J.F förresten som hon sa för typ en vecka sen XD
Jag, Jossan och Jojjo sitter på tuben hem o diskuterar engelskaprovet.

Jag: Visst var bare bar eller hur?
Jossan: Aa det är det.
Jojjo: Va? Vad finns det för bar förutom bar...Aha bar
hahahah XD


                                                                                     Foto taget av: mig :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

och det är min hand som det står "love" på :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback