anledningen varför filosofin tar död på en

För att allt som ska verka så hiiiimla logiskt. Är det verkligen så? För vi kan ju liksom inte veta, vi kanske bara drömmer :O E du helt säker på att du verkligen sitter o läser min blogg just nu? Du kanske bara drömmer. O jag kanske inte alls skriver om vad som händer mig om dagarna, jag kanske skriver en blogg om frukt, hur kan jag veta liksom? Halleluja att provet e avklarat!

Lager följde me mig ner till Spånga o handla lite gott ;) idag efter att jag slutat skolan eftersom jag kände att jag behövde den belöningen haha. På vägen hem så ser vi värsta gängen stå på varsin sida av gatan. Asså förlåt men vad e deras problem? De står där, 10-20 pers i varje gäng, tror att de äger hela världen trots att de e knappt fyllda 15. Skäms över att jag ser en snubbe som gick i min parallellklass tidigare. Skäms över 93orna som står där på varsin sida o glor på varandra. Går förbi o ser att nåra snubbar ur ena gänget går över till det andra gänget. De går som i snubbarna i alla gangstafilmerna de sett går, alltså kolla lite halvt bakom axeln som om nån snart skulle köra förbi i en bil o pangpang, hälften e skjutna me en pistol. De kommer fram till andra gänget som nu bröstar upp sig som ett par jävla tuppar. Nån yttrar orden: Allt lugnt eller? Allt lugnt? Konversationen fortsätter o alla står där fett seriösa. Jag o Jojjo börjar garva åt dessa patetiska människor på vår väg hemåt. Nån som tror det blev värsta fighten sen eller? Hann ju aldrig se eftersom vi bara gick förbi, men jag tvivlar starkt på det XD

O ja det där va väl intressant att veta ;) Juste imorse åkte jag o J.F pendeln istället eftersom tranebergsbron e lite halvt hel. Viiilken upplevelse asså. :P

Bilder från i lördags :)
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback