Ååååka pendeltåg

Shoooo :D

Idag har jag o Jojjosarna varit duktiga o lämnat ut CV till lite butiker ;) Har varit i Barkaby och stan. Duktiga som vi e :D När vi va inne på Toys r us, gosh vilka minnen! Haha efter att ha lämnat våra CVn där gick vi runt i affären o kolla. Hamna i chock då jag fick se en pulka me leopardpäls på. Har aldrig sett nåt fulare XD Lager ville dock ha en sån hahaha

Vi gjorde ett försök i att dokumentera dagen. Det slutade inte me många bilder. höhö fail.

Nu ska jag strax till J.F o ha filmmaraton. Dock är jag fett pepp på att dansa. Får väl ställa mig o köra lite moves innan jag sticker haha.




Kommentarer
Postat av: Johanna

jag ser ut som en pedofiiiil!!!! :(

Postat av: Jojo

Johanna: hahaha XD borde man hålla koll på vad den där nallen håller hus så att det inte händer nåt hemskt? :O XD

2008-10-29 @ 23:19:46
URL: http://isprinsessan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback