vad sizlar du me?

Gårdagen var ganska chill (TGIF!) I skolan såg lektionerna ut såhär: kolla film-leka land & stad-läsa-kolla film-redovisa. Efter skolan åkte jag först hem o intervjuade min mormor o morfar o sen gick jag o Anna upp till Vby där vi mötte J.F o sen käka vi middag. Haha va fett kul när jag skulle beställa min mat, skulle äta chicken tikka sizlar från indiska resturangen så jag går fram o ba hej jag ska ha en chicken tikka sizlar. Han i kassan ba okej... O vad sizlar du med? *stort leende* hahah riktigt illa XD

Satt o snacka om allt mellan himmel o jord....eller okej kanske lite mer åt ena hållet än det andra... :P Mysigt va det iaf! Sen följde jag o J.F Anna hem, sa hejdå till henne o gick till Lager. Blev flum hela kvällen :P Våran dans kördes galet mycket ;) Nåra nya moves är även tillagda, me inspiration från Shan the man Atci hahahaha XD

O juste idag va jag o J.F o käka brunch hos Paula. Hon hade gjort finaste dukningen o alltihopa. Jättegulligt :D O nu e jag gaaaalet mätt. Jag rullar nu fram! XD

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback