TGIF! (inlägg som vägrade publiceras 21/11)

Min dator e lite sjuk :( den blinkar blått :S

Igår va vi på Saco-mässan. Fattar inte riktigt varför vi skulle dit då vi inte ens ska välja universitet eller liknande förrän om jääättelänge :S Aja kramp i armarna, fett mycket folk(o fett snygga killar gggrrrr haha), fett mycket information, stomp the yard och lussebak hos Paulina med henne och J.F kan jag väl sammanfatta den dagen med :)

Idag hade vi som vanligt en grymt lång skoldag. Fast egentligen gick den nog ganska snabbt. Vi har på nåt lustigt vis nästan lyckats införa leken Land och Stad på historian på fredagar. Mitt lag har aldrig vunnit : ( Vågade inte närma oss matsalen idag eftersom det serverades soppa, så jag, J.F och Nicole drog till Sandys o käkade. Jag köpte en pastasallad som innehöll fett mycket. Ser inte ut som jag ens rört den trots att jag proppat i mig mat så jag nästan explodera! Ekonomiskt måste jag säga :) Eftermiddan flög iväg. På svenskan ska jag o J.F redovisa om slang om ett par veckor. Det va tydligen vår grej haha(?) :P

Ska till Paulina om ett par timmar o ha julmys typ (ute i god tid yes yes) me lite människor. Myys :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback