street

Idag hade jag en riktigt härlig start på morronen. Försov mig o fixa mig ordning på 20 minuter. Riktigt lyckat. Min första lektion idag va idrott. Vi dansade street eller jaa något som antagligen skulle föreställa street XD Kanske inte världens bästa koreografi vi fick göra, men den funka väl haha. Tyvärr så missa jag när alla andra dansa eftersom jag stod längst fram, fett synd XD

Sen vare svenska och naturkunskap. Hade ett prov som jag va klar me efter 20 min o då va jag inte ens först klar i klassen :P

Sen var det som vanligt dags för fotolektion. And I lööööve it! Bäääästa! Jag o Carro blev klar med våran Angelicor bild XD Hade utvecklingssamtal mitt i allt och efter det så stack jag, Carro och Jojjo ut i kylan och fotade den fina huvudstaden by night hehe klockan 4 på eftermiddan. Det va galet kallt o Carro trampade rakt ner i en vattenpöl. Riktigt kallt! Men nåra bilder fick vi iaf! :D Ska dock ta fler nästa vecka.

Kom hem halv 8 idag typ o käkade middag pronto då :) Efter det har jag först frusit som en gris o sen blivit helt speedad. Har suttit o sjungit för J.F i telefon (hon uppskattade dock inte min fina version av låten jag sjöng XD) o jaa bara hoppat omkring här som värsta freaket... e jättepigg nu trots att jag borde gå o lägga mig. Funtar på att fota lite, läsa lite, o funta ihop lite julklappar innan jag lägger mig.

Go natt!! <3



Vem tar över våra floors när vi e borta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback