PMS

Asså idag har nog inte riktigt varit min dag XD Mitt humör har typ varit nere under golvnivån. Fast dan har väl funkat hyfsat ändå. Engelskan va ju lätt roligast idag iaf. Hade typ en slags frågesport vi skulle hitta alla svar på olika frågor. Mitt lag bestod av mig, Mira, Artur och Lisa o även fast vi kom typ näst sist så va vi fett duktiga ändå me tanke på att alla andra hade mycket mer sätt att gå till väga på för att hitta information :P

Sen nu efter skolan så har jag suttit på ett fik me Sofie, J.L och Madde(dock fikade inte jag :P). Jenna gjorde oss sällskap senare också :P 
                                                                           Bild jag tog när vi va på Älvsjö-mässan

 lite redigerad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback