Obama for president!

Nån som inte blev glad över att Obama vann valet? Själv gjorde jag värsta segerdansen imorse då jag såg på nyheterna att Obama vunnit hehe :D Varit inte ensam om det ;)

Idag hade vi temdag i skolan. Tema: sex o samlevnad. Va helt okej, fast grejen e att allt de berättade har man redan hört tidigare på såna temadagar. Men, men intressant ändå =)

Efter skolan så fick jag o J.F värsta spontanrycket o ba ja vi går på bio. Tyvärr fanns det inte så många filmer att välja mellan så det blev HSM3. O den va förvånasvärt nog faktiskt väldigt bra. Zac Efron har äntligen lärt sig skådespela :P

Efter vi vart på bio så träffa vi på Sara :D Så jag fick sällskap på vägen hem ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback