Made

Vissa saker går verkligen inte ihop i mitt huvud. Som exempelvis på samhällskunskapen då vi titt som tätt får höra hur otroligt obildade vi e inom allt. Okej jag kanske inte läser tidningen o ser på nyheterna varje dag, men skolan jaa där trodde jag att det va meningen att jag skulle gå för att lära mig. Annars kan jag ju lika gärna stanna hemma om det inte e i skolan jag ska lära mig.  Det hade varit fett najs :P

Sen en sak till jag inte förstår mig på. Såg programmet Made på MTV idag. Det va en "emotjej" som ville bli cheerleader. När de filma hennes kompisar för att höra vad de tyckte om det så lät de fett deprimerade o ba nää vi gillar det inte för då kommer hon va glad hela tiden o vi gillar att vara lessna det e våran stil o cheerleaders e läskiga så om hon blir som dem kommer vi sluta umgås me henne o blablabla. När emotjejen sen hunnit halvvägs i sin träning så var hon ganska stressad eftersom hon hade skola, träning, vänner jaa allt att hålla reda på. Tror ni inte att hennes kompisar börjar klaga på henne för att hon blir lite nere pågrund av all stress. Frågar henne varför hon inte va lika glad som innan allt hände. Va de inte de människorna som gillade deppiga människor. Hej dubbelmoral.

Har nu inte gjort ett skit på hela eftermiddan. Bara chillat. Pluggångesten kommer imorron. I promise.
Finns förövrigt så otroligt mycket andra saker jag vill göra som jag inte har tid med. : ( Fast nu ska jag kolla film o göra lite naturkunskap. Duktiga jag. So little time so much to do...


So little time


broken heart, feeling like boom, boom, craasch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback