wasted time

Sl verkar tro stenhårt på det här att jorden kommer värmas upp så mycket att det kommer bli medelhavsvärme året runt här. Eller kan nån förklara varför de varje år e lika chockade. Liksom oj det blev vinter o snö igen. Jag o J.F satt fast i Åkeshov i typ en kvart :S Kom försent till första lektionen. : (

Tisdagen är förövrigt en dag då jag verkligen känner hur humöret bara sjunker... Att sätta matte och samhälle på samma dag, försöker de ta livet av mig? Aja jag överlevde iaf :) Som varje tisdag. Tack o lov. Vi hade klassråd/möte/stormöte(ja whatever :P) idag också. Bestämdes att vi ska käka middag tillsammans hela klassen nån gång i december. Blir förhoppningsvis fett mysigt :)

Eftermiddan har förövrigt spenderats pluggandes med Jojjosarna över varsin kopp varm choklad med marshmallows :D Fast haha dessvärre så är jag precis som alltid en pain in the ass när det gäller att plugga me mig. Sitter o snackar om allt mellan himmel o jord istället eftersom jag absolut inte kan koncentrera mig. Har aldrig kunnat. Det e bara så synd att de jag pluggar me ofta vill plugga o inte lyssna på mig haha :P 

                                                                           

yummie!

 
En liten ängel på slutet :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback