just because I can

Gårkvällen blev en chillkväll hos Lagers klasskompis Gustav. Va vi o nåra till från hennes klass där. Va trevlans :) På vägen hem sen träffade vi på Kristoffer o Alex, åkte me dem nåra stationer.

Senare när vi hoppade av i Vby så ser jag Paulina. Så hon gör mig, Jojjo, Sofie och Madde sällskap. Följde me henne till busshållsplatsen i närheten av mig sen där hon blev upphämtad av ett par kompisar =) Sen fick jag skynda hem till mig eftersom både Jojjo, Sofie o Jakob väntade. Vi kolla på filmen se7en. Fatta dock inte så mycket av den :P La mig för att sova sen i min sköna säng cirka 6 på morronen. Imponerande nog gick jag upp 5 timmar senare. Har varit borta hela eftermiddan nu för dans och Donkenbesök :P Ska väl börja plugga till filosofiprovet imorron nu eftersom jag inte haft tid tidigare( e grym på att prioritera höhö)


go gangstaah, ey ey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback