jacka o jeans

Min dag började typ med att jag käka lunch med J.F hemma hos mig :) Sen drog vi till skolan. Träffade Paulina på t-banan :) Hade som vanligt bara en lektion o sen drog jag o J.F till stan o kollade efter kläder :D Hittade ett par jeans så mami o lillebrushään kom int till stan o betalade jeansen ;) Sen så gick vi för att kolla på nyöppnade Stadium. På vägen träffa vi på Peter också :) Snacka lite me honom o sen gick vidare. Inne på Stadium hittade jag en vinterjacka :D Fick den också. O den e fett varm! Va ute på promenad nyss o höll på o dö av värmeslag XD Men den e jättemysig så :)

Käkade middag med J.F, mami och lillebrushään på Donken. Later nu ikväll har jag, J.L o mami sett Mamma Mia. Älskar den filmen! O nu ska jag sova ska upp klockan 6 imorron hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback