hör som en kråka :S

Gårkvällen blev någorlunda spontan då jag, Anna och Annas kompis Jenny drog till Annas kompis Rasmus i Spånga. Folket som var där va väl inte världens höjdare, men det va helt okej ändå. :) Annapanna, Jenny och Rasmus va schysta iaf ;P

O idag har jag shoppat galet mycket höhö :P Först så va jag i Barkaby me la familia. Vi kolla soffor o jag fick ett par nya skor. Sen tog vi lunch på Waynes coffee o åkte hem efter det. Va hemma i typ tio minuter innan jag fick skjuts upp till Vby av päronen för att möta Vera och Paulina. Kolla lite i affärer, köpte en kjol och leggins :) Vera va senare tvungen att sticka hem men jag o Paulina gick runt ett tag o tog sen en fika. Träffade även på Lager, Sofie och Madde i Vby så vi stod o snacka me dem ett tag :)

O nu e jag hemma igen efter att ha varit på vift hela dan. E fett seg. :P Blir nog hemmakväll för min del idag, vi får se :P


 Bild:jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

fuck yoU! hahha lyrics kan från början vara dikter! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback