bugg

Haha hade en härlig start på dagen idag. Vår första lektion va idrott o där dansa vi bugg! :P Va fett kul trots att jag va tvungen att dansa på killens plats eftersom vi har så få killar (va väl typ 8 killar o 35 tjejer me på lektionen idag) :P

Sen hade vi håltimme i typ femhundra år. Som konstigt nog försvann ganska snabbt.  Klockan 13.10 va det dags för FOTO :D Vi fick först i uppgift att gå o kolla på en utställning i Kulturhuset. Så hela gruppen sticker dit o kollar var vi ska. Hamnar på en utställning med massvis med nakenbilder o ba hmm det här känns inte riktigt rätt, men alla går ändå duktigt runt o kollar på utställning. Eftersom det verkar så skumt så tog Jossan o Cecilia en karta o kolla om det verkligen stämde. Tror ni inte att hela gruppen gått fel då eller? XD Så vi fick gå till den riktiga utställning o kolla också haha :P Sen tillbaka till skolan där vi började klippa in expoeleverna i sina hus :P Tog en "fikapaus" alldeles för länge o fick höra av Olivia att mina ögonbryn var mullvadsbruna precis som hennes kök o husmodellen. Tack.. XD Sen satt jag o Carro o fixade ihop lite fina bilder med julmusik ringandes i öronen. Blev dock otroligt mycket klagomål då folket i fotosalen bad mig byta musik o jag klickade fram nån konstig jullåt av Ronny o Ragge XD

O Jossans röst e skönast för dagen XD Jag o Carro gjorde om JTs låt sexy back till I´m bringing whiskey back (jossans hesa röst XD) tillägnat Jossan hahaha. Skulle hört hur det lät när Jossan skulle sjunga o när hon senare garva hahaha :) <3

                                                                   

obs! oredigerad

Jag väntar på dagen du kommer o räddar mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback