åååååka pendeltåg

Hej! :D

Gårkvällen blev ju minst sagt inte som jag planerat om vi säger så. Men fy vilken najs kväll ;) Började me att jag hoppa pendeln i Spånga där jag mötte upp Carro o Madde. Sen åkte vi till Arses i Jakan o chilla där me lite folk. När vi typ varit där i en halvtimme får jag sms från J.L som säger att Joel bjudit oss på fest i Mälarhöjden. Så snabbt som attan( haha okej sl-minuter räknat) så drog jag, Carro och Madde dit. Stackarna som fick åka hela vägen fram o tillbaka haha. Iaf när vi kommer fram får vi höra att varken Patrick, Tyko eller Krille va där. De två sistnämnda har dragit till Thailand i 8 månader framåt. Lite synd men det va najs att träffa Joel igen iaf och nåra av de andra boysen som vi träffat förut :)

Vi kom hem ganska sent sen o det va direkt i säng som gällde! :P Vakna sen vid halv tolv imorse precis innan J.F ringer för att väcka mig. Hon gör det varenda söndag! Gulligt av henne :) men mitt morronhumör klarar det inte haha XD

Vi stack iaf till dansen o dansa :D Riktigt kul! Påvägen fick vi bevittna nåt som antagligen skulle föreställa gängbråk, fast det mer var som ett gäng 92-93or som stod o smsa dit fler kompisar för att bråka. Ordningsvakterna får nog öva kondisen lite mer tror jag haha :P Träffa på Zacki också påväg ut från T-banan så vi snacka me honom lite o sen drog vi oss hemåt i snöstormen.

Lite bilder från igårkväll, vi hade tråkigt när vi vänta på bussen till Arses(dumma sl-tider):
       

Sista bilden är när vi kommit fram o Madde springer ifrån oss o på nåt konstigt sätt ramlar ner i en snödriva XD
 

Kommentarer
Postat av: MADELEINE

NICE KVÄLL blev det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback