wihoooo

wiiiiiiiiiiiiie nu e jag pepp igen, Va ute o sprang o nu har jag fått energin tillbaka ;) Fast jag i joggingspåret är nog inte världens vackraste syn haha XD Hade ju mitt lilla sällskap me oxå: P, J.F och S.G. Det va trevlit. :D

Vet ni förresten en sak. Idag köpte jag nya hörlurar, för jag trodde att jag lyckats paja det hmm typ 12 paret hörlurar ( jag har seriöst tappat räkningen men det e fett många). Ett par hörlurar som dessutom e pappas ehe :S Men när jag byter hörlurar och startar Ipoden så inser jag att pappas hörlurar e det inte alls fel på...Utan den fucking jävla Ipoden :S Jaa alltid e det något. Så nu ska jag va sådär supertekniskt o försöka laga den. Wish me luck

Bilder från i lördags. Estoy fotograf (o där visade jag mina bajsiga kunskaper i spanska XD)
 

Fick förresten höra en sak idag som nästan fick mig att fälla en tår över saknaden av TT. Hahahah eller inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback