wihoooo helg!

USch sitter nu på datakunskapen o e galet seg. Borde egentligen arbeta med photoshop men jag har verkligen ingen ork XD Sitter och stirrar på mitt äpple som jag inte får äta för att buhu inge mat i datasalen. Palla :S

Körde fotboll på idrotten idag. Det var lycka :D Sen att jag sög som faan men ändå :P

Ryktas om att klassen ska till Långholmen ikväll men jag vet inte om jag pallar att dra dit. För det första vet jag inte var Långholmen ligger, för det andra har jag ingen att åka med och för det tredje så har jag ingen remsa/kort att åka på XD Men om nån av er kära Vby/N-bor läser det här idag (I know who de flesta av mina bloggläsare e, busted hehe) o vill hänga me mig så hör av er människor :D <3

Ska lägga upp de "fina" bilderna från igår när jag kommer hem. Nu ska jag fortsätta photoshopa lite =)

O juste faan glömde berätta! Imorse när jag o Jojjo kom fram till skolan så gick vi förbi Elin Lanto och Brolle Jr. Undrar hur jag från början bara såg Elin Lanto me tanke på Brolles hår XD Känns lite udda att se kändisar hela tiden :P Men man vänjer sig hehe :)

see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback