vid Slussen har de en väldigt rullsam långtrappa

Rullsamma långtrappor och alla kläder pasmar :P

Tack gud för att nån uppfann kameror. Annars skulle mitt minne va så dåååligt att det e skrämmande XD

Yesterday va en av de längsta skoldagarna på länge. Jag va i skolan från 8 till typ 2-3 nån gång :O Under den tiden så fick jag reda på mitt betyg i text, käkade lunch och lämnade in svenskaarbetet. woho. Sen spenderades resten av tiden me att springa runt i hela skolan, rita på skorna och käka glass efteråt, direkt ur paketet. fem pers, fyra skedar, lite glass. Inte för att det gjorde nåt :P Sen blev det sticka hem o chillpill o så stack jag o Jojjo först för att träffa Sara vilket slutade med att det va vi tre o Sandy uppe i Vby. Sen lite hit o dit o så va vi helt plötsligt samlade hemma hos mig istället, vi fyra och Paula. Sen hit o dit så satt jag, Sara o Sandy på en bänk i Starbo, med fåglarna kvittrandes i Starbo XD och bennys glass. Haha tjockis
  
Sen idag så har jag bara haft idrott(fotbollstalangen jag aldrig hade XD har försvunnit), fick skolka från datan höhö ;) Jag, Jossan och Jojjo drog in till stan eftersom Jojjo skulle fixa håret, men icke sa nicke det blev inte så. Istället så stack hon på en eritreansk grej och jag o Jossan köpte jordgubbar på Hötorget o satte oss sen o mumsa i dem :) Sen gick vi runt lite i affärer och satt i Gallerian ett tag oxå. Såg världens HOST hetaste brallor XD Sen vare till Donken vi drog där vi mötte upp Cecilia. Sen vidare till Slussen där de andra två köpte mat o sen mötte vi Angelica (jag hoppas alla antecknar nu allt det jag skriver, kan vara viktigt att komma ihåg XD) och later Jojjo. Värsta uppsamlingsheatet yaao. Gick runt femtiotusen varv i Medis i väntan på Carro som kom senare. Sen stack vi till Galleri Kocks där treorna hade en utställningsgrejs. Vi trodde det skulle va värsta bigga grejen, så vi blev grymt besvikna då det bara va typ bilder som redan suttit uppe i skolan i tusen år. O där hade jag o Jossan lallat runt hela eftermiddan XD Aja efter det så drog vi tillbaka mot Slussen. Vi gick upp till där vid Katarinahissen och kollade, tog lite kort, kände mig som värsta turisten, sen gick vi på jakt efter mat. Inte för min del utan för de andras. Efter att ha letat över hela Slussen och Medis hitta de till slut ett ställe :P Då var mina fötter döda o jag, Jossan och Jojjo åkte hemåt medans Angelica o Carro stannade. Cissi stack tidigare. Nu glömde jag säkert skriva om femtitusen saker som hände, men jag kan ju säga två saker om det. Före första vet jag inte nån som kommeer hänga me i den här texten(eller orkar bry sig om mitt intressanta liv som faktiskt e ganska kul om man e me XD) och för det andra, att få till orden som de ska vara har inte varit min, Cecilia och Jossans starka sida idag. Så nu får ni se lite mer bilder.

   
Dör(bildligt talat) om jag inte får festa snart XD Har värsta festabstinensen(heter det så?) Jupp där satte jag precis högsta poängen i meningslös självömkan. :)

Nu ska jag sova, imorronkväll ska jag jobba. Yeey
Sov sött

Kommentarer
Postat av: moa

alltså varför ändrade du dig helt plötsligt.

först när jag skulle vara med. så bah "nej jag vill inte för jag känner inte dom" .. ?

Postat av: moa

hur mycket fick ni då ?

2008-05-25 @ 19:43:48
URL: http://flickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback