vi döpte tidningen till chill

Wiiiie vad jag känner mig lycklig just nu :D Först så hade jag nationella i matte en timme på morronen, sen va skoldagen slut lixom. Slutade asså 9 idag men satt kvar med J.F och Evelina för att fixa klart våran tidning. Det gick väl sådär. :S Vi kom någonvart iaf :P Sen att tidningen skulle vart klar för tusen år sen hahah =)

Vet ni förresten en sak som stör mig lite, man träffar bara på människor man känner på bussen etc. då antingen en själv eller dem e där de inte brukar va vid den tiden annars :P Som idag har jag träffat på både Paulina, Saman och Dawit. Inte ofta jag brukar göra det annars :P (o jaa jag vet att det e jävligt intressant att jag varje dag skriver idag har jag träffat den o den, snart ska jag börja skriva vad jag har för färg på mina strumpor oxå!! Håll utkik efter det hahaha)

Asså jag känner mig seriöst jätteglad just nu, egentligen lite skumt me tanke på att jag har tusen jobbiga tankar som virvlar runt i huvet just nu. Men det går helt enkelt inte att vara deppig (haha tänker inte ens försöka) Har gått runt de två senaste dagarna o bara haft lusten att sjunga XD hahaha Kan riktigt se hur lyckliga alla skulle bli om jag gick runt o sjöng där me min fina sångröst host host XD

Idag har jag träffat Paula oxå :D Hon, jag o J.F satt och snackade på våran old skolgård hehe :) Planera lite inför sommaren o så :) Najsigt. O hahaha juste Paula skulle iväg o se footloose så jag o Jojjo gick hem till henne för att hon ville ha hjälp me att skaffa en blogg. Efter att ha skrivit sitt första inlägg va hon tvungen att skriva den första kommentaren till sig själv oxå XD hahaha

haha Sara, jag och Jojjo i somras (inte långt kvar till sommarlovet nu :D)


Som sockerdricka i kroppen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback