vet

Folk brukar säga att jag skrattar fult. Att mina skratt inte låter som riktiga skratt riktigt utan mer som tysta hahaha o sen drar jag in all luft jag orkar, vilket ibland gör att jag får till nåt konstigt iiiih ljud. När jag tänker efter så låter mitt garv jävligt fult XD Fast grejen e att jag aldrig hört nån annan skratta snyggt. Verkligen aldrig i hela mitt liv. Kanske e det som e grejen. Man kan och ska inte skratta snyggt. För då har man ju liksom inget att ligga dubbelvikt på marken o kämpa efter luft för. Tänk vad lite man skulle skratta då. Fett tråkigt. Nej jag ska fortsätta skratta mitt skratt hur mycket folk än klagar på det. Ända tills jag inte får någon luft o får den där härligt rödskimrande färgen i ansiktet. O sen bara garva ännu mer. För då lever jag i 100 år till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback