tralalala sooommarvärme :D

att försöka samla ihop 15-20 pers på bara nåra timmar en lördagseftermidda...inget att satsa på. Det blev jag, Jojjo, Sandy, Paula och en flaska cider o godis istället =) Men det var mys de me. Vi stack hem ganska tidigt o jag hade grymt svårt att somna så jag kollade på Step up 2 istället. Ni ska se hur jävla bra de dansar i den filmen :O

O idag har jag hunnit med fett mycket saker. Jag har putsat fönster (just nu försöker hela området typ värva mig som fönsterputsare haha), solat, pluggat spanska, köpt skor och träffat Jojjo o Sara. Vi gick på promenad och sen efter middan så gick vi runt lite till o spelade kubb. Anton va me oss o spela oxå. Har typ inte snackat me honom under hela högstadiet så det va kul att snacka me honom nu XD :P

Nej nu ska jag gå o sova I think. Har sovmorron till klockan 11 imorron, vilket betyder att jag får sova lääänge :D Till skillnad från vissa andra som ska upp klockan 5 imorron o springa :P

Sov sött

Kommentarer
Postat av: sara

så jäkla skumt att han sa ja XD

2008-05-12 @ 16:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback