torsdag

Tidigare idag kom jag på nåt jättebra som jag o Jojjo ba det här måste jag nämna i bloggen. Men efter att ha varit ute o sprungit nu så försvann det XD

Idag gjorde vi först klart våran tidning på texten (halleluja moment :P) Sen hade vi engelska där vi som alltid gör abslout ingenting :S Satt o fixade med svenskan på den lektionen istället hehe :D Sen efter engelskan så hade vi lunch och håltimme, så i 3 timmar hade vi nada att göra. Efter att ha käkat o suttit sovandes bredvid Jossan och Madde som redigerade sina bilder från Spain så stack jag, Jojjo, Olivia, Cecilia och Mikaela till Gallerian och köpte lite mumsiga saker. Olivia var seriöst helt hyper, man kan ju fundera på vad hon käka till frukost XD  Sen när vi kom tillbaka så hade vi muntliga nationella i spanska. Det gick åt helvete för mig :S Men det va ju inte precis oväntat heller hahaha

Sen på vägen hem så gick jag, Jojjo o Jossan över Västerbron fram till Fridhemsplan. Najsigt när det va så fint väder :D Tog lite kort som blev så fiiiiina hahaha Sprang med Paula och Jojjo o nu sitter jag här o funderar på vad det var jag egentligen tänkte skriva. Känner mig fett seg o jag ska nu träffa Lager som ringer på dörren XD Juste nu kom jag på vad det va :P jag e så trögtänkt att jag kom på värsta iden två veckor försent XD Not good not good

Nu stressar LAger på mig som faan, får lägga in bilderna sen :P

Peace out

UPDATE:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback