studenter och elefanter

Min morron började med att jag delade busshållsplats med två studenter. Stod där o fnissade för mig själv åt att de kom från varsitt håll typ nästan samtidigt XD Undra vad som var i min frukost?

Sen när jag o Jojjo sitter på T-banan o åker förbi Råcksta så ser jag nåra stora bruna djur o jag tänker Vad i helvete gör ett par kor i Råcksta? Sen kollar jag lite närmare och inser att det inte alls e nåra fucking kor utan att det e kameler XD Precis efter det får jag även se ett par elefanter och lamadjur. Hahaha då satt jag där o garva för mig själv igen (Jojjo såg dem inte för hon satt åt andra hållet)

O i skolan har jag nääästan garvat nonstop åt typ allt. Min humor e för klockren ;P Allt från skogshuggarn, till Olivias ljudeffekter och Cecilias kamp hahaha XD Stackars Sharkie :P (hmmm, e inte helt hundra på vad han heter på riktigt)

Har säkert glömt att berätta massvis av alla fantastiska händelser som hänt idag men jaja :P Vem av mina läsare ser nåt värde i det jag skriver så XD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback