sjukling

När jag e sjuk brukar det ofta bli så att jag ska försöka leka duktig o testa på de redigeringsprogrammen vi har på datorerna. Grejen e bara att de inte vill som jag vill, Jag hittar inte grejerna jag behöver för att få mina bilder att få till pricken över i o det gör mig galet frustrerad! Har iaf lyckats komma på hur man fixar så det blir sånt här copyright-sak XD inte för att nån skulle vilja ta mina bilder me tanke på hur de ser ut men iaf XD

 My shoes som snart har gått sönder totalt. Luftkonditionering Big time ovanpå då det e värsta hålen :O Mina skor e snart fyra delar istället för två XD



haha nu får vi se hur bra kvaliten blev i blogg.se me tanke på att jag inte förminskat dem eller nåt XD

O varför kommenterar ingen? Minst 90% av er som läser känner mig väl? XD Så wazzzup me att inte lämna nåra kommentarer? :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur var det att vara"sjuk" idag då?? du missade ju engelskaredovisningen!?

2008-05-20 @ 17:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback