rubriken

Vet ni en sak dem gör på andra sidan stan, i söderort? Där blandar de pommes frites med milkshake.

Två av de fem bilder jag tog igår :S
 Rix Fm va smarta, de hade satt på Mattias o Erik olika slipsar så man kunde se vem som va vem hahaha

 Vad e grejen me att filma på scenen? Det e du som ska sjunga pucko! :S XD

Såg inte Biffen(asså han e jävligt muskulös, det e därför vi kallar honom Biffen) idag heller så jag kunde inte klaga på honom över tröjorna han aldrig kasta till oss :) Shites pommes frites vad jag måste låta desperate över de där tröjorna, men det e ju gratisstuff lixom o eftersom min bloggish inte blivit lika populär som BlondinBellas så får jag ju inga såna där goodiebags hit o dit :P

Förresten det här me maj, maj måne jag kan lura dig till Skåne. Va säger skåningarna? XD Maj maj måne jag kan lura dig till.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback