Riddish-galan

Ytterligare en av Riddish fantastiska dagar. Först engelska där vi körde land och stad eller vad det hette. Var typ inga klassen där men det va mysigt ändå =) Sen så va det våran egna Riddargala ;D Det va naajs :) Manne och Oliver i min klass vann ett pris :D SM1A va fett stolta ;D Fast vi lät nog inte lika mycket som treorna som satt precis bakom oss gjorde i början av galan XD Asså shiiit :S XD

Lite bilder från i lördags då jag o Jojjo was working :O :)
    
   
Yeeez superseriösa (o chilla, vi serverade inte de där grissini-pinnarna till folket sen XD)

Imorron blir jag blondin igen...hoppas jag. Annars får jag väl gå runt med morotsfärgat hår. Charmigt ;O

O på torsda kväll blire klassfest..eller nåt XD E ju lediga på fredan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback