paranoid eller bara konstigt sammanträffande? XD

Min blogg verkar ha tagit sig till riddish :O Läser de min blogg tror de nog att jag sitter o e värsta wannaben hära. Haha. Ruuligt värre. Fast grejen e ju att jag e jag, de känner mig bara inte...än

Måndagar e förresten inte mina dagar. Skulle seriöst inte gått upp imorse. Men det gjorde jag ändå. O imorron har jag nationella i två timmar. Jag vill bara döö just nu. O inte e det varmt heller, har blåst hela dan bajs. Nu ska jag dö lite. Så kanske jag vaknar upp på bättre humör imorron. =)

Imorron startas antagligen en ny blogg upp by me and Jojjo.F Muy interesante :P Varför heter förresten min blogg det den heter? Vafan tänkte jag egentligen när jag startade min blogg? Isprinsessan91? Typ hej jag e 12 bast och sotawst va upptaget? XD Ska nog starta en ny snart, så fort jag kommit på ett seriöst namn :P

O håret mitt måste jag fixa snart oxå, jag ska bli blöndie till sommaren. Just nu ser mitt hår ut som....jag vet inte vad :S

"Pucko, för puckat för kolsyra" fritt citerat av Sandy från i lördags haha XD

Just nu vill jag ha en kram haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback