onsdag

Mihi har haft en så otroligt givande skoldag idag. Som sagt en lektion där jag inte kunde göra mer än att sitta o lyssna på Jossans musik och rita fula kameler. Allt detta i en sal som luktade fisk. Har förresten kommit på att jag typ inte träffar min klass mycket alls just. Vilket e lite sajk me tanke på att jag typ har alla lektioner med dem förutom typ spanskan XD Börjar liksom sakna dem lite haha XD

En annan sak jag funderat över oxå är hur alla kan sluta så sent. Vi slutar den 4e o har praktiskt taget ledigt fredag, måndag och tisdag innan det. Moahaha :D

E förresten klar med mitt Coca-Cola arbete nu (det som inte funkade att fixa i skolan jävla dampdator!) Halleluja moment :P

O nu ska jag försöka komma på nåt klyftigt att skriva men kommer bara på apelsin. Nu ska jag gå ner o skriva ut mitt svenskaarbeeete och vila mina kinder. Det gör fett ont i kinderna efter att ha garvat så mycket idag (I löööve school XD) Jojjo säger att jag o Jossan har fett otränade kinder eftersom vi får ont efter att ha garvat i femtioelva år. Bara för att hon garvar 24/7 :P

 Om ni kollar riktigt noga kan ni se den fina kamelen, men det kan ni antagligen inte så jag får komma på ett bra sätt att fixa till det XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback