nostalgi

hej hopp vad jag bombar min blogg idag :P

sitter o kollar igenom gamla bilden i bloggen o lite gamla inlägg från typ maj o juni. Fråga mig inte varför, jag hade tråkigt helt enkelt. hittade denna
fantastiska dag ehe.
 
Sen hitta jag lite bilder oxå :P Som jag kopiera därifrån eftersom jag sitter vid nya datorn där jag knappt har nåra bilder, så sorry för att bildkvaliten suger XD (förresten har jag insett att typ alla använde XD-gubbar när de skrev kommentarer i mina inlägg förut, in your face Lager XD)

somrigt värre :)


   
  

Bild 1: Jojjo o Sara i Starbo (2007)
Bild 2: Talking to the chips. Undrar fortfarande vad chipset sa XD (2007)
Bild 3: Jaa, vi va ju då klassen me bästa sammanhållningen :P (2007)
Bild 4:Sötisar på skolavslutningen (2007)
Bild 5: Efter en skogsvandring i åttan. Kan ha varit den gången då hela klassen+ lärare gick vilse. Sen fick Sandy, Sara, Denniz och Tobbe leta upp oss XD (2006)
Bild 6: Bilden där alla lyckas me poserna lätt asså XD Gillar Sandys blick i bakgrunden där och att Awet faktiskt LER på bild :D (2007)
Bild 7: Klassresan in Göööteborg =) (2007)

Samtliga bilder tagna av proffsiga mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback