måndag

Idag har jag 7 dagar kvar i skolan, nio dagar om man räknar med helgen. Sen har jag sommarlovet :D Jag längtar. Midsommar kommer oxå. Dit längtar jag inte : (

Idag har varit ytterligare en av Riddish fantastiska dagar. Just nu åker jag seriöst till skolan bara för att träffa människorna där. Annars så har de senaste veckorna bara bestått av betygssnack och inställda lektioner. Idag skulle vi kolla på film på engelskan. Jag o Madde satt o gjorde planer inför skolavslutningen istället :) Sen hade vi spanska. Där fick vi reda på betygen. Hehe om vi säger så passar jag inte precis in i gruppen me mitt betyg :S XD Men jag ska fortsätta läsa nästa termin om dt blir nåt :P

Oredigerade bilder från igår :P
 
Söta Sara :)

Den här bilden va lite cool tycker jag =) Får redigera när jag vill/orkar sen
Foto: av mig =)

Efter skolan idag så följde Jossan me mig o Jojjo till hooden :P träffa hennes mamma i Vby först och sen så gick vi tre en sväng, först förbi Jojjo, sen förbi mig där vi hämtade systemkameran och fortsatte lite till o sen åkte de hem. Det va vääääldigt länge som Jossan va i hooden förstår ni XD Blir mer nästa gång. haha

Haha mina frågor e alltför bra. Förbereder mig inför onsdan XD Jossan åkte förresten i den rullsamma långtrappan idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback