lördag

Just nu känner jag mig så opepp på att göra saker. Va me mami i Vby idag o köpte en tröja/jacka/jag vetintevaddetskakallas och ett linne. Sen dess har jag suttit hemma o försökt göra engelskan. wiiihooo O ikväll så ska jag göra aaaaabsoluuut ingenting. Jag pallar inte, jag vill, men jag pallar inte.

Igår natt va jag hos J.L o snackade ett tag. Ni vet inte hur bra det e att bo vägg i vägg med en av sina bästaste (haha nu lär jag snart få ett förmaningstal av J.F att det inte alls heter bästaste, precis som dåligaste heter ju sämst men dt glömmer jag alltid XD). Vi snackade ett bra tag om lite saker, serious stuff. Eller okej jag snackade hon lyssnade/halvsov. När andra människor blir trötta blir jag alltid superpigg o försöker tvinga dem hålla sig vakna...Stackarna XD...NOT! :P

Vet ni förresten att det va lite mer än två månader sen jag TONA håret nu. Ni vill inte veta hur det ser ut nu. Jag blundar när jag kollar mig i spegeln XD Jag har fått nån slags brunröd hårfärg och det blonda har börjat växa ut. Jojjo.F retar mig för att hon tycker att det ser ut som om jag håller på o bli flintskallig pågrund av att håret e ljusare i hårbotten. O min frisör e typ BUSY så jag undrar när jag kommer lyckas få en tid :O


Har ingen aning om varför jag sitter o skriver det här men jag tycker att ni behöver veta sånhär "intressant" fakta en tidig lördagskväll. Sen att NI e typ noll läsare men ändå, kanske förenklar allt :D


Cassie-Is it you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback