just like a tattoo

tjaba tjenaaa hallåååååå

vad upp? (det e såna här grejer som egentligen e dumma att fråga för ni e ju här för att läsa inte för att skriva, har fattat det efter att kommentarerna  aldrig droppar in)


Yesterday blev inte heller som planerna var planerade heller. Slutade med en chillkväll me Jojjosarna. Har ganska många grymmish kortish på oss tre, men de vill inte att jag ska lägga ut dem offentligt så jaa det blir inte offentliga tyvärr :P


Har vart me J.F hela dan idag o fixat lite grejer inför helgen =) Nu ska jag träffa Moa (och Malin?) om ett tag. Blir nog ganska chillnation det, sen imorron e det partääääj. Mer berättar jag inte, mer ska jag inte tänka på det för då brukar det alltid bli så att planerna floppar :P

image1107


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback