it´s friday, I´m in love (eller jaa inte bokstavligt men låten går så haha)

Yo :)

Igår va gjorde jag igår? Juste på dagen hade jag ju sovmorron pågrund av mitt lovely schema ;) Chillpill svenskalektion och uppsatsskrivning på spanskan. Det gick faktiskt bra (peppa peppa ta i trä), vi fick tillbaka proven vi gjorde förra gången o det va ju inte kul precis XD Clemencia hade satt IG på mitt prov :S Sen visar det sig att jag inte alls hade IG utan nästan VG. Jippie?

Efter la escuela(rätt?) så drog jag, Jojjo o Madde hem till Madde. Hon bor nästan på landet XD eller okej kanske inte, men nästan som sagt :P Vi va där i typ två sekunder o mina fötter som redan var döda fick plåstras om. Vi käkade o drog in till Kungsan där Rix Fm festival va. Vi hittade en "bra plats" att stå på o väntade på Carro, Paula o Paulas kompis Anna =) När hela grejen väl börjar så inser vi att där vi står inte e precis bästa stället. Framför oss kommer två killar o ställer sig o de va seriöst de längsta killarna på hela placet. Jag såg knappt nånting lixom, tänk då på de andra som e kortare(okej madde e väl lika lång men resten) XD Sen typ precis bredvid oss så så står det en gammal rynkig gubbe som alla hela tiden knuffar till, fattar inte varför han stod kvar :P De kastade ut tröjor till publiken i typ mitten av konserten o en av de två killarna som kastade går i samma skola som mig. Vi stod o ropa på honom men jag tror nog inte han hörde XD Inte för att vi vet vad han heter men ändå XD

Artisterna som spela var ganska många, men jag fick bara bilder på Amy Diamond och E.M.D innan min kamera dog(asså big waste of batterier:S ) Så nu får jag kräva Madde o Anna på bilder med Jason Mraz på :D Jag diggar hans röst grymt mycket ;) O juste förra året missade ju jag, Sara o Jojjo Danny på Nrj så i år fick jag iaf se honom. Inte för att jag blev precis imponerad XD O asså har ni sett Mattias o Erik från E.M.D? :O Jag kunde inte skilja på dem hahaha XD Måns Z måste jag förresten säga e mkt sötare i verkligenheten :)

Nej nu ska jag sätta igång med photoshop. Jag slutar om 25 minuter o har inte ens börjat XD

Känner att jag börjar fylla upp den dagliga kvoten av XD-gubbar haha. I know you love them ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback