in tha vitabergsparken

Oj oj asså det här me att gå på Riddish. Aldrig varit kämpigare än nu mot slutet asså :O Ledig från o me idag till måndag och sen klassdagsgrej på tisdag o avslutning på onsdag. Shiit, asjobbigt eller hur. vettefan hur jag ska klara det här XD Så när alla andra haft studiedagar....Jaa nu kommer belöningen :) Höhö vet att jag nämner detta typ varenda dag men whatever :P

Idag så gick jag upp supertidigt och mötte Jojjo eftersom vi skulle fixa typ femtitusen grejer innan vi mötte resten av klassen i Vitabergsparken. Gick ungefär lika flipediflopp som mina flipflops o vi lyckades fixa de flesta grejerna innan vi käkade lunch tillsammans me Cecilia. Sen gick jag, J, A, M och L o fick reda på våra betyg. Efter det mötte vi Jossan och sen så stack vi först o handlade mumsiga grejer på PrisXtra och sen så stack vi till Vitabergsparken. Hahaha kul eftersom vi först inte hittade :P Vi gick o gick o till slut så hitta vi parken. Men då hitta vi inte de andra. Men efter att typ stekts i den härliga solen så hittade vi de andra. Sen satt vi där nästan alla tjejerna från klassen, senare kom även nåra av killarna dit oxå. Jag o Jossan va även ute på en promenad, senare så gick jag o Jojjo o handlade lite vindruvor och jordgubbar. På väg till affären gick vi typ nästan vilse XD Men vi hittade affären iaf :P Fötterna blir så härligt dirty när man vandrar runt inne i stan me flipflops om ni ville veta :P Men iaf vi köpte lite mer gottgott o drog tillbaka till de andra. Blev fett mätt efter alla vindruvor, jordgubbar och kladdkaka. (yeez this is tha matblogg XD) Yummie :) Stack väl hemåt runt 4-tiden med en snabb sväng förbi både Slussen och Vby. Sen träffade jag lilla Lager efter att jag käkat. Blev lite kvällsstek i solen (inte för att det hjälpte o jag e redan ganska brun efter idag höhö :D)

  hahah :D  

Höhö mina ben längst till höger ;D Jag e så lycklig över att för första gången blivit så brun o fortfarande bara varit i Sverige. Hehe e nog lite sajk just nu, men jag lovar det e solsting :D

Alla bilder tagna av mig förutom den sista med benen :)

Time for bed, sov sött <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

TT :D

2008-05-30 @ 13:14:16
Postat av: Jossan

Benbilden är mys (=

2008-05-31 @ 17:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback