hiphop

Imorse satt jag ute o käkade frukost. Det va mysigt :) När jag o Jojjo skulle ta t-banan så träffade vi på Karro :D Hon stod med ryggen till när vi kom ner på perrongen o trots att jag inte kände igen att det va hon så fick jag känslan av att det va nån jag kände o gissa vad XD Så vi åkte tillsammans me henne :)

I skolan hade vi bara en lektion som kändes som femhundra år lång o det enda jag gjorde var att bryta ihop över Indesign :S Men jag gillar ändå tisdagar, för på tisdagar e jag glad, brukar gå runt o le åt folk som en jävla idiot XD Men på vägen hem idag log jag inte lika mycket för då blev det bara kaos. Jag, Jossan o Evelina skulle ta bussen först, men efter att ha stått o väntat på den i nästan 5 minuter så kommer en proppfull buss så vi tar tbanan istället, men när vi kommer ner dit så står tbanan still i typ 10 minuter eller nåt. Bajs. Väl i Slussen så får vi vänta oxå, men sen gick det ganska snabbt resten av vägen. Fett synd om Evelina som inte brukar åka åt det hållet :P Träffade Zacki i typ två sekunder oxå :D O sen efter att ha sagt hejdå till Evelina i Vby så gick jag hem, så härligt att göra det på våren :D

O nu ska jag iväg o dansa snart, ska upp till Vby igen först i mina heta mjukisar :P


Kommentarer
Postat av: evelina

haha, jag överlevde :)

och nu är glasögonen beställda också! wiihohoo

Postat av: evelina

haha, jag överlevde :)

och nu är glasögonen beställda också, wiihoo ^^

2008-05-06 @ 18:15:41
URL: http://explosions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback