friday

Blev inget Långholmen, me didn´t pallish åka dit.

Idag när jag kom hem satt jag ute i solen o glassade :D Inbillar mig att jag blev lite brun iaf men jag har en känsla av att det som sagt bara e en illusion :P

Har suttit o grillat korvisar och marshmallows me Jojjo, Paula och Sara. Yummie =) Min gulliga lilla mormor ville va me o grilla oxå XD När hon o morfar senare åkte hem så fick mamma med sig en liten cykel som hon nu fått i uppdrag att ge bort. Jag, Paula och lillebrur cyklade runt på den, hahaha det va ruligt. Sen hur det såg ut...jaa....XD

Lite pics:

Först från igår, this is my kind of humor haha :P
 :P

 

O lite bilder från vårat cykeläventyr :P
 Det började med lite chillgrill =)

 Gällde ju att hitta rätta tekniken först hahah
Sen ville Paula testa(hennes hår ser inte sådär kort ut på riktigt :P)
 Min lillebrorsa ville oxå testa :) Jag tror han vill vara lika cool som sin storasyrra hehe :P




I´m tha pro och jag e jävligt ego nu jag vet hehe, men jag e lycklig för jag fick cykla på en rosa cykel wihoo

Fotografer: Jag och Johanna F

sov sött eller gomorron


Kommentarer
Postat av: Anonym

några foton:Johanna F.

2008-05-10 @ 12:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback