...

Idag har jag inte varit fokuserad överhuvudtaget. Somnade skitsent igår o gick upp tidigt för att tvätta håret höhö palla. Det e ett mirakel att jag inte gått in i nåt/nån. Hade bara matte o nationella i engelska idag. Jag börjar gilla mitt schema lite (sen att vi lyckades få clemencia att låta oss slippa spanskan men ändå :P) Imorron e det ännu bättre, då har jag bara en lektion :D

Igår var jag ute hela kvällen i det varma vädret o snackade med J.L. Grymt skönt då man har kompisar man kan snacka me som verkligen lyssnar på vad man säger (jag har många såna hihi :P) J.L e riktigt duktig på att komma på lösningar oxå :) Sen e ju frågan om de funkar oxå. Hope so. Jojjo o jag kom förresten på att vi borde fira hur länge vi känt varann, våran vänskap fyller fjortis hahaha XD Värsta festen o alla ska få komma. Sen när, hur och var, det e frågan...ehe frågorna :)

Ni vet när det gör så ont så man inte kan gråta ens om man vill det? Jag e inte svag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fixade spanskan ,försök inte ta åt dig äran breeeeäää.

2008-05-05 @ 18:35:43
Postat av: Jojo

Anonym: För att citera dig haha :P "Whatever"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback