back to serious business

yoooooooo :D

Jag brukar läsa ganska många andra bloggar när jag sitter vid datorn o när jag satte mig vid datorn för min vanliga "bloggrunda" idag så läser jag typ på varenda en att "suck idag regnade det på valborg, precis som det alltid gör". What? Det brukar lixom aldrig regna på Valborg typ. Sen kanske det inte alltid e molnfritt men jaa, Johanna tha väderexpert hehe tycker att det lät lite fel...Det va dagens djupa tanke det =)

Igår blev allt lite smått kaos i min planering. Ursprungsplanen var att jag o Jojjo. F skulle dra till Tanto o kolla på brasan där o träffa nåra människor från Riddish. Men sen började tiden rinna i väg o jag o J.F festa loss till DMX låt "party up in here" haha :P Vi började även planera att dra ner till Gläntan o möta Jenny, Sara o kanske nåra till. När vi typ planerat klart så ringer Cecilia o Lina som vi skulle möta inne i stan o kolla på brasan me. Så helt plötsligt blir det swooop ändring i planerna igen. Ska återgälda er så snart som möjligt J, S m.fl. Känner mig fett taskig XD Iaf så sticker jag o Jojjo in till Rålis istället. Måste bara säga hur jävla patetiska jag tycker att vissa människor e. Asså att vara aspackad klockan 9 på kvällen, när man inte ens kommit fram till festen(eller vem vet i den här människan jag såg fall kanske redan blivit utslängd) är så jävla sajk. Lixom då har man ju missat hela kvällen XD Puckon XD

Aja vi kom fram till Rålis, träffade Cecilia och Lina, chillade lite, kolla på brasan och lyssnade på bandet som spela, ahhaha deras texter va helt sajk XD Sen fick jag o J.F skjuts hem o jag stack över till Lager o träffa henne o Sofie. Vi ställde oss o bakade kladdkaka mitt i natten hehe. :D Ganska najs kväll  :D

haha ööh yummie? XD
image1106

Idag har jag mest chiiiillat gaaalet :P Va me Lager o sola lite on tha solarium. Hej hudcancer här kommer jag :S XD Nej men jag e inget seriöst solariumfreak så det e nog chill. Hann ju som alltid med att fika oxå. Så om ni ser en stoooor boll me fötter o händer på stan eller i Vby, thats me :D

Hahah jag gillar mitt o J.F nya "språk". Det e inte lätt att gå i en skola på söder, man måste ju hålla sig till sina rötter breee XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback