att inte tänka e faan logiskt tänkande XD

Wihooo för ett tag så hade min lilla blogg dött. Men nu har den återuppstått höhö. :)

Har haft en ganska busy helg så =) I fredags var jag som sagt me Malin and Moa. Blev en sväng förbi coop, godis, chillerill och massa snack i lilla gungis (tha place to be när man va liten här :P var det inte det så var det stora stenen...den e inte stor nu längre XD)

Igår så segade jag runt här hemma typ hela dan. Sent på eftermiddan stack jag o Jojjo.F till Paulina där det var middag o later fest :D Det va naajs :D Typ de flesta av killarna från förra klassen kom =) O Vera :D Så de va lite människor jag kände igen iaf :) Resten var typ bara Jensen-människor tror jag :P Härligt folk de me! Juste det va ju Paulinas födelsedagsfest så hon fick lite presenter :) Däribland en mycket snygg hatt XD

"Festoutfiten" (hihi kolla Anna jag har köpt klänningen :D)

O idag har jag haft dansuppvisning, som gick åt helvete XD
 att inte tänka när man dansar e faan logiskt tänkande. Fick ju se alla Karros danser oxå :D Både par, grupp och formation(som förresten ska till VM snart!!! :D) Sen fick jag se Karros boyfriend oxå :P De va fett gölliga tillsammans ;)

Nej nu ska jag vara svensk o skriva nej nu ska jag över till Lager o chilla :)


See yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback