Zzzzzz

Jag ska till skolan imorron...Jippie :S

Blev stanna hemma :( Kollade på Melodifestivalen med mam, lillebror, mormor o morfar. Jippie...haha Men seriöst tänker jag aldrig se på melodifestivalen igen. Så dålig den va asså XD Sen att wannabeRihanna-Linda Bengtcan´tzing gick vidare direkt till finalen :O Hahahah känner mig lite som Denniz här som kommenterar melodifestivalen men som sagt det e första o sista gången XD

Varför fattar inte vissa? Jag e blond, inte automatiskt seg o korkad okej XD

Juste kolla in den här
sidan! :D

Kommentarer
Postat av: Denniz

Tack för man får lite uppmärksamhet!
MELODIFESTIVALEN ÄR JU BÄST LARSSON!
Håller med om att det var med dåliga låtar men Charlotte Perrellis låt var bra, punkt slut.
Förresten kan du ju inte bedömma kvaliten på hela tävlingen om det här var första delfinalen du såg i år.
Bakläxa Larsson, du går ju media, det är du som ska ha kritiskt tänkande, inte jag :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback