watääärmelååån

Hihi jag blir glad av komplimanger :D Har fått jättemånga komplimanger idag för mitt "nya" hår XD

Igår var jag, Sandy o J.F som sagt o kolla på när Sara och Elena hade dansuppvisning. Jävlar vilket fotarbete säger jag bara :O Asså shit fattar inte hur de höll reda på allt XD De var iaf grymt duktiga :D Var en orkester i början oxå, de var duktiga de me men shit han som spela flöjt i början, jag höll på att somna :S han började om på samma melodi typ tre gånger. ZZZzzzzzz

  

Människor lär nog antagligen inte ens lägga märke till att jag färgat håret så nu lägger jag in en bild här så får ni se surprisen :P

 hahah mitt försök till "lessen" före-bild.

  Jojjos brallor ville oxå färga håret hehe ^^
  Sofie o Jenna fick vara åskådare :P

  Hahah tha sexy efterbild. Skit i att det ser ut som att jag har puckelrygg, fokusera på håret istället, för har ni otur får ni inte se det i verkligenheten förrän det hunnit blivit orange XD

Nej nu har jag bråttom, ska till J.F see yaa


Kommentarer
Postat av: anna

du blev ju jättefin, Brownie ;P

2008-03-11 @ 16:30:36
Postat av: Jojo

anna: Haha danke :D

Postat av: Sofie

hihii du blev supersnygg ;D
pusselipuss

2008-03-12 @ 21:55:45
URL: http://toofts.blogg.se
Postat av: Jojo

Sofie: Tack :D
pusss

2008-03-14 @ 20:18:49
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Sufiiie

lungan ;)
pyss!

2008-03-14 @ 21:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback