tisdaaag

Egentligen har jag inte så mycket att skriva. Ville bara säga att jag såg världens snyggaste danslärare idag när jag va o kolla på när Jojjo dansade. Ni skulle sett danslärarens rygg, Lager du skulle dött I promise. Nu kommer jag säkert få höra av nåra av mina sååååå guuuuulliiiga kompisar :P "att Johanna du e såååå desperat som skriver det i din blogg", men jaa jag tycker helt enkelt att världen måste få veta  (eller okej de cirkus 20 människorna som läser min blogg XD) hur snygga hans muskler va :P Okej jag kanske e ganska töntig nu men ändå :D

image1055
Usch jag vill inte ha mer snö :S

Min mormor brukar alltid ta med sig grejer när hon kommer hit. Det kan va allt från glass och godis till jackor och stolar. Gissa vad hon kom med idag då. Ett dragspel XD Känns inte ens som om jag borde vara förvånad. XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där bilden kommer från min blogg! ^^

Postat av: Jojo

madde: naaj, du måste ha en liknande bild för den där e tagen med min kamera :P

2008-03-28 @ 21:00:04
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback