tedrickare

Vet ni en sak. Nu e det fucking jävla vår.Jag lovar! Skit i att det idag typ varit snöstorm inne i stan och att det fortfarande ligger snö på marken. För jag lovar det e vår nu. Jag träffade "Han" idag (asså okej tro inte nu att jag snackar om Gud XD).O e inte det ett fucking jävla tecken så vet jag inte vad hahaha XD Nu e jag glad :D

Idag var en ganska chill dag i skolan. Hade text och psykologi. Ena gjorde jag typ inget på förutom att dricka te o desperat försöka få ihop min lilla krönika. På den andra lektionen var det bara betygsnack. Nödvändig dag? Imorron blir det en joooooooooobbig dag. Matteprov och uppsatsskrivning :S

Imorse när vi klev av t-banan så såg vi en sak som inte va så kul. Va en tant som typ bara fallit ihop stackarn. Som tur fick hon hjälp o de hade ringt ambulans o allt, men tänk va hemskt att bara falla ihop så där in public helt plötsligt liksom. :S

Nej nu ska jag se till att få nåt i mig innan dansen. Har grymt ont i nacken just nu oxå, har ingen aning om varför men jag antagligen röra mig lika graciöst som en elefant på dansen idag XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback