sunday

Jag gillar inte min psykologibok.... Ska redovisa nästa vecka om stress o utbrändhet med Angelica. Gillar inte det som står i boken XD För jag kan känna igen mig på flera saker, dåliga saker. O jag börjar få känslan av att jag kanske lider av utbrändhet(hur jag nu lyckats med det?) ju längre i boken jag läser. Fler o fler "tecken" som står att man har då känner jag igen att jag har....yeey Ska nog fortsätta plugga nu, måste plugga både psykologi, text A och läsa i engelskaboken idag.

Neej jogga nu :p ska plugga mer sen har ju faktiskt hunnit en liten bit =) skulle kunna säga att jag kör på den känslofokuserade strategin nu för att vara riktigt duktig XD (kolla jag lär mig nåt iaf :P) men det e inte det jag gör :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback