stupid f*cking monday

Idag e verkligen inte min dag. Har inte kunnat sova ordentligt på hela natten eftersom jag inte kunnat andas för att jag e så täpp i näsan. Sen har jag världens smärta bak i hälen o huvudvärk oxå(rejält bomullshuve förstår ni). O imorse började skoldagen med matte. Hade vi haft en bro i klassrummet hade jag seriöst hoppat :S Okej kanske inte men jag har aldrig mått så här dåligt på länge. O hans humor på sista lektionen, han e säkert jätteschyst o gullig egentligen men hans humor...Kill me.Så nu ska jag krypa ner i sängen med en kopp te(om jag orkar gå ner till köket vill säga :P) o lite naturgodis som jag köpte idag o läsa textboken(urk!)

O juste nästa vecka ska jag ha temadagar, asså mediadagar. Det blir fett naajs. Om man hamnar i rätta gruppen vill säga :P

Vad e grejen med att skrika o hoppa in på t-banan då man tror att dörrarna ska stängas...Speciellt då det e dörrarna på t-banan bredvid som varnar för att stängas XD

image995
Hej skicka mig sommar :D
O hej till mina trognaste läsare Jossan o Carro :P


Nu ska jag dö liiiite herrå(Asså okej mycket dö i det här inlägget, men chilla jag e inte självmordsbenägen :P)


Kommentarer
Postat av: Joss

Woho! Eftersom ALLA läser din blogg är ju jag fejmös nu^^

2008-03-03 @ 20:51:40
Postat av: moa

nässpray johanna haha :) , det är en bra lösning hihi ;D

2008-03-03 @ 20:54:07
Postat av: Jojo

Joss: Hahaha får jag hänga me på de kommande kändisfesterna då? XD

Moa: Kanske nåt jag borde testa :P XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback