stress och utbrändhet

Jag har hittat min nya talang. :D Snacka i överspeedad fart. höhö :P

Jag älskar reaktionen folk får när de ser mitt "nya" hår. De lixom spärrar upp ögonen i två sekunder innan de återgår till det normala o säger något :P Vet att jag snackar mycket om mitt hår nu, men det hänger liksom med 24/7 så jaa =)

Idag har jag förresten varit ute på äventyr, ända borta i Västertorp jaao. Det va najs =) vi kolla på film hos Maddäj(dirty dancing, supergullig film :P). Jag, Carrow, Jossään och Maddäj (känner att stavningsförmågan e på topp) was in tha house...och byggnadsarbetarna. :P Sen stack jag o Jossan hemåt o mötte J.F vid Fridhemsplan. Sen vidare till dansen, där allt gick urk. Hade varken käkat lunch eller middag innan så allt blev bara sås :S

Imorron och på torsdag har vi projektdagar. 8-16 ena dagen, 8-19 andra. BAJS! Orkar inte, jag brukar sluta 12.20 på onsdagar liksom :S O vi har inte heller fått reda på nånting om vad vi ska göra eller vilka vi ska arbeta med. Det e en lärare som inte ens känner nån av 1orna som ska dela upp dem. Tänk om grupperna blir helt freaky liksom :O Tänk om ingen kommer överens o allt slutar med ett fucking jävla blodbad :O Nej nu ska vi se det från den positiva sidan, allt kommer säkert gå finfint. Alla ettor kommer vara som en enda stor familj efter de här två dagarna... Eller nåt sånt :P

17.00-18.30 på torsdag at riddish fjärdish gymnasium för den som vill komma o kolla på våran beautiful utställning. Vet tyvärr inte om temat förrän efter klockan 8 imorrn =)

Nu. Ska. Jag. SOVA! 
image1014
Haha minnen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback