slut på rubriker

Va som sagt hos min farmor o farfar idag. Kändes asskönt att bara få åka bort o bara vara :P hela dan. Träffade f o f o kussarna =) Hann inte åka fyrhjuling vilket va synd :( Men det får bli nästa gång :D Fotade istället moahaha :) fick beröm för de flesta av bilderna sen oxå av kussen. Kände mig som en femåring igen med tanke på hur stolt jag var över det XD Jag lovar jag ska bli vuxen nån gång =)

Sen när jag kommit hem så träffade jag tha lovely Lager (moahah hänger på trenden här hihi). Måste säga att människan fortfarande överraskar mig efter 14 års vänskap :P Hon tyckte vi skulle gå på en promenad. Jag menar J.L som föreslår att vi ska gå på promenad. Det e ungefär som att fira midsommar på julafton XD Sen gick vi hem till henne igen o drack lite blåbäääärste :) och fortsatte snacka skit like we always do :) Måste förresten lägga in den "sexiga" bilden som jag tog på J.Ls haka sen XD Ni ska se(jag borde bli konstnär!)

Vet ni förresten en sak som jag insåg. Jag har inte ett skit planerat i mitt liv. Jag vet att jag ska gå ut gymnasiet men vad ska jag göra sen. :O No idea liksom. Samtidigt har människor som t.ex
J.L hela sina liv planerade XD (inget illa med det :P)Jag vet inte vart jag ska men jag ska dit!

Nu e jag galeeet trött, klev upp tidigt imorse :S Dags o sova
God natt :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Godnatt! :)
hoppas att du drömmer sött! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback