rubriker tar bara tid att skriva

Har seriöst världens träningsvärk i benen efter simmningen igår, fattar inte riktigt varför för så jobbigt var det inte XD men just nu rör jag men ändå fram i 2 m/h. :P O juste på tal om ingenting nästa bild jag lägger in här blir bild 1000 :P

Ska jag förresten berätta hur man vet om någon kommer från söder eller inte. Har de "annorlunda" namn som typ Tintin, Hugo, Milton så bor de garanterat på Söder. XD Hur man märker att en människa kommer från typ Västerort är då de heter lite mer "vanliga" namn, typ Johanna, Anna, Erik, Tobias eller typ lite mer utländska namn som t.ex Awet :P

Ska till Paula idag o ha filmkväll. Det blir naajs naajs. :D Det blir jag, Paula, J.F, Sara, fruktsalladen och naturgodiset :P Ska vara där om drygt en halvtimme o jag har inte käkat än. hehe =)

För att det inte ska vara du, du, du.  :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback